בס"ד


מס. סידורי:14193

היתר תביעה בערכאות לסרבן

שם בית דין:כרמי משפט - ענב
דיינים:
הרב ארנברג יהונתן
תקציר:
פסק הדין:
נושאים הנידונים בפסק:
תאריך: כ"ט תמוז תשפ"ג

ל סיון תשפ"ג

19/06/23

לכבוד,

הנדון: הודעה על הגשת כתב תביעה

  1. הנני להודיעך בזה, כי מר ... הגיש נגדך תביעה, בבית הדין לענייני ממונות כרמי המשפט שע"י כולל ענב. נושא התביעה – ניקוז בריכות ביוב. 

  2. אנו פונים אליך כדי לדון על התביעה בבית הדין, על ידי הגשת כתב הגנה למזכירות בית הדין, תוך 14 יום. באפשרותך להגיש את הכתב באמצעות דוא"ל בכתובת ... או בתיאום בהודעה או בשיחה לפלאפון מספר- 0585858750

  3. הדיון בפני בית הדין מתנהל מכח חוק הבוררות ובהסכמת הצדדים. אשר על כן, בית הדין יתחיל לדון בעניין רק לאחר שתחתום על שטר הבוררות המצורף בזה.

  4. אם ברצונך להידון בפני בית דין אחר, הינך מתבקש להעביר לבית הדין הודעה מיידית על כך, ולהגיש לבית הדין תוך 14 יום שטר בוררות חתום על ידך לדיון בפני בית הדין האחר – בית דין שיהיה מוכר ופעיל. 

  5. לתשומת ליבך - אם אין ברצונך לפתור את הסכסוך בבוררות בפני בית דין לממונות, יודיע בית הדין לתובע כי באפשרותו לפנות לכל גורם משפטי שימצא לנכון.

בברכה,


מזכירות בית הדין כרמי המשפט


כתב היתר תביעה בערכאות

כט תמוז תשפ"ג

 18/07/23


הנידון – תביעת מר                     מהישוב                    (להלן – התובע)   כנגד מר                (להלן – הנתבע)  בעניין ניקוז בריכות ביוב. 


פסק הדין:

 היות ומר                  מהישוב                 פנה לבית הדין בבקשה לתבוע את מר                  בנידון של בריכות ביוב שלטענתו פתח הנתבע בסמוך לביתו, באופן המפריע לו בבית ובחצר. 

והיות והנתבע סירב להגיע אל בית הדין, אף לאחר פניות בטלפון, בדואר ובאופן ישיר בביתו, הרי שבית הדין קובע שמבחינה הלכתית ישנו היתר לתובע לפנות לערכאות בתי המשפט האזרחיים במדינה ולתבוע את הנתבע.

עלינו להודיע שמצד ההלכה לאחר מתן פסק הדין על התובע להגיש בפני בית הדין את הפסק כדי שבית הדין יבחן שאכן ישנו סמך הלכתי למימוש פסק הדין של בית המשפט.

ובאנו על החתום

אב בית הדין 'כרמי הפשט' ענב - יהונתן ארנברג, בשם דייני בית הדין

תגיות

את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il