שבת של גבורה בירושלים עם הרב ש. יוסף וייצן ורחלי פרנקל

לפני 6 ימים

שבת נופש מעוררת השראה בירושלים עם הרב ש. יוסף והרבנית רחל וייצן, ורחלי פרנקל, שתעסוק בגבורת הנפש והאמונה. חוויה רוחנית ומעשירה לכל משתתף, עם תוכן מרתק ושיחות מעמיקות.

מלון עץ זית

אנו מזמינים אתכם להצטרף לשבת נופש מיוחדת ובלתי נשכחת בירושלים, שתיערך בשבת פרשת חיי שרה כ"ב בחשוון תשפ"ה, 22 בנובמבר 2024 במלון עץ הזית בירושלים. כשרות המלון רבנות ירושלים. במיוחד עבור הקבוצה של אתר ישיבה הוזמנו: בשר ועוף בכשרות מחפוד (או כשרות גבוהה אחרת כגון קהילות, רובין וכדו'), בישול יהודי, חומרי גלם בד"צים שונים. 

במהלך השבת נשמע שיחות מרתקות מכמה דמויות:

הרב ש. יוסף וייצן והרבנית רחל וייצן

הרב וייצן, רב היישוב פסגות, איש תורה ומחשבה, בעל שיעורים מרתקים המשלבים בין עולמות ההלכה, האמונה והמוסר. הרב והרבנית, ששכלו את בנם עמיחי חבר כיתת הכוננות בכרם שלום בשמחת תורה ידברו במהלך השבת על גבורת הרוח הפנימית, איך אפשר להתגבר על קשיים גם הגדולים ביותר עם מבט אמוני עמוק.

רחלי פרנקל

רחלי פרנקל שבנה נפתלי היה אחד משלושת הנערים שנחטפו בצומת הגוש ונרצחו לאח"כ תשתף אותנו במהלך השבת בסיפורה האישי ובתובנות שצברה על כוחות הנפש, אמונה והתמודדות עם אתגרי החיים. 

שבת זו היא לא רק חוויה רוחנית, אלא גם זמן למנוחה והתרעננות, בלב ליבה של ירושלים הקסומה. במהלך השבת נהנה מפנסיון מלא, תוכניות חינוכיות, ושיחות עומק עם הרב וייצן ועם רחלי פרנקל, שיהוו חוויה מעצימה לכול משתתף.

הצטרפו לשבת זו ותהפכו לחלק מקהילה שמחפשת לחזק את הנפש, להתרענן רוחנית ולהתמלא בכוחות חדשים. מהרו להירשם, מספר המקומות מוגבל!

ניתן להירשם כעת במוקד ההזמנות בטלפון 055-2901011 או באתר בקישור כאן.
חיפוש כתבות
את המידע הדפסתי באמצעות אתר yeshiva.org.il