להרשמה לשבת לחצו כאן

תוספת מרעננת לשבת העיון החדשה עם הרב שמואל אליהו והרב זלמן מלמד!

אחרי שבתות מרתקות שהפקנו, במטרה לתת לציבור את כל היודע הנדרש בנושאים הכי רלוונטיים שיש,בהתמודדויות בני הנוער עם האתגרים המתחדשים של הדור, נישואין וזוגיות, ועוד... מפיק צוות האתר סוף שבוע נוסף, בנושא "העצמה אישית".

סוף השבוע יתקיים בע"ה במלון לאונרדו בירושלים בשבת פרשת יתרו (י"ח-כ' בשבט תשע"ט),ונוסף על התכנית הראשונית אליה צירפנו את הרה"ג זלמן מלמד, ראש ישיבת בית אל והרה"ג שמואל אליהו, רב העיר צפת, יחד עם נשותיהם, הרבנית שולמית מלמד, מנהלת ערוץ 7 והרבנית טובה אליהו, ראש מדרשת תכלת בצפת, אנחנו שמחים לבשר שנארח את הרב רחמים ניסימי, יו"ר רשת שעלים, שזה עתה קיבל פרס על מפעל חייו, הקמת רשת של גרעינים תורניים. מצטרף לתוכנית השבת הרב מאיר גולדוויכט, ראש הישיבה יוניברסיטי בארה"ב. הוא יעביר שיחה ביום חמישי בערב לפני ההופעה של פרחי ירושלים. נותרו חדרים אחרונים בלבד. כל הקודם זוכה.

הרב נסימי יעביר שיחה ביום שישי בבוקר ושיחה זו מצטרפת לתוכנית העשירה שמתוכננת במהלך כל סוף השבוע.

בתכנית: הרבנים והרבניות יעבירו שיחות וענגי שבת, וישוחחו עם המשתתפים במהלך השבת. המגיעים מיום חמישי יהנו מהופעה של להקת פרחי ירושלים, משיחה של הרבנית טובה אליהו, משיחתו של הרב ניסימי ומסיור ירושלמי ביום שישי, בהדרכתו של אביחי אברהם.

הסיור יגע במקומות העומדים בתפר שבין מזרח למערב, שכונת שמעון הצדיק, מעבר מנדלבאום, שיירת הדסה והמחתרות.

במפגש בלתי אמצעי עם הדמויות הרבניות הגדולות לאורך כל השבת ישנו משהו מיוחד במינו, כמובן זאת מלבד התוכן האיכותי והשיחות שיועברו.

כשרות המלון היא כשרות רגילה של הרבנות ירושלים, אך כשרות מיוחדת הוזמנה עבור שבת אתר ישיבה הכוללת בישול יהודי לדעת הבית יוסף, בשר בכשרות הרב מחפוד, עופות בכשרות מהדרין הרבנות ירושלים וכל שאר המוצרים בכשרות מהדרין של בד"צים שונים.

בעקבות שיתוף פעולה עם ארגון המורים - מורים חברי הארגון שירצו להירשם לשבת יזכו לסבסוד ולהנחות.

המעוניינים לקבל פרטים או להירשם לשבת יכולים להשאיר פרטים במרכז ההזמנות בטלפון - 073-2100121 או 
להירשם דרך האינטרנט 
כאן

החדרים אוזלים!